Jäsenyys

Sinunkin lähelläsi toimii Mannerheimin Lastensuojeluliiton paikallisyhdistys. MLL:n yhdistyksiä on yhteensä 566.

Osallistumisen muotoja on monia: voit kannattaa järjestön toimintaa rivijäsenenä tai osallistua halutessasi aktiivisesti lasten ja nuorten hyväksi tehtävään vapaaehtoistoimintaan.

Panoksesi vapaaehtoistyöhön voi olla toiminnan suunnittelua ja toteuttamista, tempauksien ja tapahtumien organisointia, talkooapua jne. Päätät itse, kuinka aktiivisesti haluat osallistua.

Jäsenmaksu on keskimäärin 20 euroa vuodessa.
Vanhoille jäsenille postitetaan uudet jäsenkortit automaattisesti vuosittain maaliskuussa.

Jäsenyys kannattaa

MLL:n jäsenenä saat yleensä alennuksia MLL:n kerhomaksuista sekä Lapsemme-lehden neljä kertaa vuodessa. Yhdistykset tiedottavat muista mahdollisista paikallisista jäseneduista jäsenkirjeissään.

Lapsemme on Mannerheimin Lastensuojeluliiton laadukas jäsenlehti. Lehti lähestyy asioita lapsen ja perheen kannalta. Lapsemme-lehti on tietolähde ja virikkeiden antaja. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Liittyessäsi MLL:n jäseneksi, liityt asuinpaikkakuntasi tai kaupunginosasi paikallisyhdistyksen jäseneksi. Voit myös halutessasi valita jonkun toisen paikallisyhdistyksen, johon haluat liittyä.

Muutokset jäsentietoihin

Ovatko yhteystietosi muuttuneet? Ilmoita siitä MLL:n jäsenpalveluun. Samalla lomakkeella pystyt myös irtisanomaan jäsenyytesi. Jäsenpalvelulomakkeen löydät osoitteesta http://www.mll.fi/jasenyys/muutokset_jasentietoihin/.